Wednesday, December 3, 2008

So sorry.


Please forgive me,
I know I was wrong,
I won't do it again,
Guilt lasts too long.

I know I was stupid,
For doing such a thing,
It didn't help anything,
Shame is what it brings.

I can't take it back,
All I know is today,
I promise I will change,
This is the price I pay.

Don't know what I was thinking,
And I feel so alone,
There's no light around me,
And it's all my fault.

I know what I've done,
And I won't do it again,
Please forgive me,
I love you so much.

Tuesday, December 2, 2008

david arumugam di jj ipoh!

ari sabtu aritu (29/11) aku da wat keje gler dlm idup aku.hahahahaaa.ms 2 aku n member2 aku nk celebr8 bday cik jazmin.so kua la g jj jap b4 wat surprise party kat pdg polo.tyme kat jj 2,smbil2 tgh smoke kat roof top,tbe2 hakim ckp yg die ade bawak rmbut palsu afro kpunyaan encik khairol affandi iaitu bapaknye.hehe.aku pn ape lg.trus mntk r nk pakai.mmg da lm tringin nk pakai rmbut palsu afro cm2.bler da ade pluang ni, mmg aku xkan lpskan la.ngehehehee.pas2 ktorg g kat keta akim 2 n aku try.skali da pakai, dorg sume pakat gelak kat aku.xtawla dorg gelak kutuk ke gelak puji tp dorg ckp aku comel la.hehe.smpaikan ade omputih lalu kat parking rooftop 2 ckp 'i love your hair'.akakakaaa.pastu tbe2 plak rahmat suruh aku pakai mende 2 g turun bawah.means kat tpt shopping 2la.aku pn cm....errrr....mls la aku.wat malu je nnt.hehee.lps da dpaksa2 oleh sume org,aku pn stuju la.hehee.mle2 cm ok la,aku wat bodo je ngan org2 dekat2 ctu.skali aku turun bawah,mmg sume usha aku.perghhh!!! maludoww!! ade yg gelak,ade yg tcengang,ade plak yg smpai tgk aku byk kl.adoyhh.hati aku da bgelora da.tp aku relax lg.aku wat hati kering je.hahaaa.aku masuk fud court lg la sume tgk aku.da la pack ngan manusia.aku wat bodo je.smpai balikla aku pakai rmbut palsu 2.malu mmg malu tp bagus gak aku wat cm2 sbb aku bley mningkatkan kyakinan diri aku dpn org ramai.hik3.so klu korg nk tgk rupa aku ms 2,ni la gmba2nye kat bwh ni.enjoy n gelakla puas2!!! hehehee.







survey again!

1) Did you have any unread text messages this morning when you woke up?
> yerp

2) Whats your relationship with the person you last texted?
> hazym - rakan sekolej.hehe

3) What are your plans for today?
> study!!

4) Where was your default taken?
> in my house.

5) Are you in a relationship, single, complicated, married, or engaged?
> in a relationship 4 sure! hehe

6) Do you wish someone would call you right now?
> noo3.dun disturb me ok.

7) Do you find piercings attractive on the opposite sex?
> yeah!! hawt n sexy!

8) What is your T-shirt Size?
> xl or xxl! hehe

9) How bout jeans?
> 38 haha

10) How heavy are you?
> lol.86 kot

11) What song are you currently listening to?
> none.

12) Could you go the rest of your life without smoking a cigarette?
> err i dun think so.hehee.

13) Name something you dislike about the day you've had?
> tgk muka suki!

14) Is there anybody you're really disappointed in right now?
> yup totally.

15) Do you miss someone?
> my babybooooooooooooo!

16) If you could go to any place right now where would you go?
> kl n penang

17) If you are being extremely quiet what does that mean?
> lots on my mind.

18) What is the weather like today?
> hot

19) Do you have anything to complain about?
> haha yeah.about da stupid pak guard at my college

20) Is your hair curly?
> kinda.

21) What are you going to do tonight?
> date wit my books!!

22) Do you have a best friend?
> yes a few whom i treassure.

23) What are you looking forward to in the next few months?
> change of da mind??

24) What are you going to do tomorrow?
> college.

25) If someone looked ON your bed, what would they find?
> me.hahahaaa

26) Will you be in a relationship 3 months from now?
> hopefully.

27) Are you happy at the moment?
> ok ok je.

28) What were you doing at 1am this morning?
> dreamland!

29) Do you like to read?
> totally nope! i hate it!

30) You're in the hospital, who on your TOP friends comes to visit you?
> i guess all wud cum!!

oh zusuki!!

grrr!! bengangnye aku ngan pak guard sunway college ipoh ni!!!! lu pehal suki ouih?! ade je bnda nk cr pasal ngan ktorg.ade je salah ktorg yg ko nk cr even ktorg xwat pape slh pn!! id kad hilang pn ko nk maki2 member aku.da nk hilang nk wat cmne lg.lekat sticker kat laptop pn ko nak sound2 gak?! wtf la weyh?! laptop ktorg hak ktorg la.yg ko nk sebok2 pehal?? ade ke ktorg mntk duit kat ko nk beli laptop nk beli sticker 2 sume? xde kan? 1 sen pn duit ko ktorg x usik! ko gler ke suki ouih?? klu gler aku sanggup anta ko g tanjung rambutan 2.dekat je pn ngan tambun ni.xpe2,aku xmintak duit minyak.dun worry k? ko bangga sgt ngan pekida ko 2 kan? ni ke rupa org pekida? dsebabkan org cm ko la g org len kutuk2 pdg rendah pekida! stakat nk blagak xyahla wey! ko duk jaja cter konon masuk rum jungle sume knl ko la,ko pukul org 2 org ni,sebut nm 'zusuki' sume org ipoh knl ko.F**K la weyh.ko taw ke x yg sume org knl 'suzuki' je n bknnye 'zusuki'! prasan lebey org asli ni! hahahaha!! ko punya keje sbgai pak guard 2 bak telor d ujung tanduk je.admin sume da benci ko.sume da mntk tuka ngan guard laen.tgu ms je nk kn buang.sbb aku nk blaja lm kat cni la aku mls nk cr pasal ngan ko.jgn nk cabar ksabaran aku k.klu ko over limit mmg aku blasah je ko.lantak r org tua x org tua.ergh!! mnambahkan ke'tension'an aku la ko ni!

EXAM!!!

adoyhh.exam jumaat ni.paper 5 - managing people n system.tension doww.study bagai nak rak tp xtaw bp peratus yg masuk pale otak.da la paper ni plg susah dlm basic c.a.t yg aku blaja ni.erghhh!!! xsabar nk cuti nk cuti nk njoyy!!! 2 my baby anysh,wait 4 me k syg.see u in kl!!!

Thursday, November 20, 2008

Chenta



Heyy.haa kl ni aku nk knlkan korang sume kat someone ni.ni yg dlm gmba kat atas ni.hehe.ini olang aaaa.manyak spesel woooo.wan in a milliyen woooooo.hahahaa.ok2.die ni klu ikutkan dlm surat branak n ic die,pakcik ahmad kamal n makcik norishah@intan da bg nm anis zulaikha kat die.hehe.die ni sbaya ngan aku n umah die row dpn umah aku je.slalu la gak maen cak2 kat pintu umah.tp bak kata org2 tua.klu xnampak muka,nampak bumbung umah pn jd la.2 yg aku slalu usha bumbung umah die 2 klu die xde.ekekeee.

1st tyme aku jmpa die ni ms aku br masuk tuisyen tyme form 3.tgk muka die yg chumeyl 2,trus aku da sangkut kat die.haha.lps da bp lm 2,aku pn dpt num fon die n start la msg n pasang strategi.ayat baaeeekkkk punyeerrr! hik3.sminggu je lps 2 trus declare couple.2 mknenye ape? mknenye strategi aku bjaya la! akakaka.so alkisah tFAz (TunFalyqAnisZulaikha) ni pn bmula pd tanggal 10/04/2005 pd pukul 1.04pg.haha.

die ni mmg sorg yg caring n loving.mmg baek sgt.n yes,die mmg slalu bg aku hppy even aku tgh down or tgh mara2.klu nk ckp psl setia 2,mmg die la orgnye.aku ni je yg notty skit.hik3.slama 3 taun ni ade gak la bp kl on n off dsebabkan ke'notty'an aku.so sorry k syg.hehe.hopefully lps ni bleyla stay 4eva n xnak r jd pape da.ngeee.luv u so much syg!

so,2je la kot nk cter kl ni.next tyme cter lg k.byk bnda lg nk cter psl die.k daa!

Wednesday, November 19, 2008

Bad old me!!!

How much of your teenage life have you messed up??
[ ] made out with someone before dating
[X] gotten a phone taken away in class
[ ] gotten suspended
[ ] gotten caught chewing gum
[ ] gotten caught cheating on a test
[X] arrived late to class more than 5 times
[X] didn't do homework over 5 times
[X] turned at least 3 projects in late
[X] missed school just because you felt like it
[X] laughed so loud you got kicked out of class
[ ] got your mom, dad, etc to get you out of school
[X] text people during class
[X] passed notes
[X] threw stuff across the room
[X] laughed at the teacher
[X] took pictures during school hours
[X] called someone during school hours
[X] listened to iPod, CD, etc during school hours
[ ] threw something at the teacher
[X] went outside the classroom without permission
[X] broke the dress code
[X] failed to go to class for lesson
[X] ate food during class
[X] gotten a call from school
[ ] couldn't go on a field trip cause you behaved badly
[ ] given a teacher the finger when they weren't looking(looking actually)
[ ] swore during class/school
[X] forged your parents signature
[ ] slept in class
[ ] cursed at your teacher
[X] copied homework
[X] got in trouble with the pincipal/vice principal

*hahaha!! betapa nakalnye aku ms zaman skola!